Τα πανεπιστήμια των Δήμων είναι η συνεργασία που αναπτύσσεται μεταξύ Δήμων και Πανεπιστήμιων. Δικαιούχοι των προγραμμάτων αυτών είναι οι κάτοικοι του εκάστοτε Δήμου, οι οποίοι μπορούν να επιλέξουν το γνωστικό αντικείμενο που θα παρακολουθήσουν.
Σκοπός αυτής της συνεργασίας είναι η Δία Βίου Μάθηση, η οποία αποτελεί σημαντικό κομμάτι της κοινωνίας μας. H γνώση και η μάθηση εκτός του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος αποτελεί ανάγκη για την κοινωνία και συνιστά μια πολιτική που προωθεί και διευκολύνει την ομαλή ένταξη του ατόμου στην σύγχρονη κοινωνία.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι




