Κοινωνία
24 Ιανουαρίου 2024

Ημερολόγιο

Δευ
Τρι
Τετ
Πεμ
Παρ
Σατ
Κυρ
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 
 
 

Γραμμή 1555

Το 1555 είναι ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα. Αποτελεί πρωτοβουλία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και σκοπό έχει την ενοποίηση διάσπαρτων τηλεφωνικών κέντρων που λειτουργούσαν μέχρι πρότινος.

 

Εποπτευόμενοι φορείς

Η Γραμμή 1555 καλύπτει τους εξής, εποπτευόμενους από το Υπουργείο, Φορείς και Υπηρεσίες:

  • Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης -ΕΦΚΑ-
  • Δημόσια ΥΠηρεσία Απασχόλησης -ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ)-
  • Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας
  • Οργανισμός Προνοιακών Επιδομάτων & Κοινωνικής Αλληλεγγύης -ΟΠΕΚΑ-
  • Ισότητα & δημογραφική πολιτική
  • Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης -ΤΕΚΑ-
  • Προσωπικός Βοηθός για Άτομα με Αναπηρία
  • Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο -ΝΑΤ-
  • Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων -ΜΤΠΥ-

 

Πληροφορίες

Η Γραμμή 1555 λειτουργεί σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα, με μικρό χρόνο αναμονής και δεν έχει χρέωση για τους πολίτες, είναι δωρεάν.

Οι κύριες δραστηριότητες του τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνουν την υποδοχή αιτημάτων των πολιτών, την παροχή πληροφόρησης καθώς και την καταγραφή και επίλυση εξατομικευμένων θεμάτων.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων καθώς και στην ιστοσελίδα της Γραμμής 1555.

 

Ιστοσελίδα 1555.gov.gr

Εναλλακτικά της κλήσης στην Γραμμή, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την αντίστοιχη ιστοσελίδα 1555.gov.gr  ψηφιακής εξυπηρέτησης. Μέσα από αυτήν μπορείς να ενημερωθείς άμεσα, εύκολα και έγκυρα για ζητήματα που σε απασχολούν.  

Κάθε αίτημα που υποβάλλεις δρομολογείται αυτόματα στην αρμόδια ομάδα εργασίας του Φορέα (ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, ΟΠΕΚΑ κ.ά.), για να το επεξεργαστεί και να το επιλύσει. Το κύριο χαρακτηριστικό της ιστοσελίδας είναι ο ηλεκτρονικός Οδηγός του Πολίτη, μέσω του οποίου μπορείς:

  • Να συνδέεσαι και να χρησιμοποιείς τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
  • Να υποβάλεις προσωποποιημένα αιτήματα ή ερωτήματα (tickets) και να παρακολουθείς την πορεία τους, μέσω προσωπικής θυρίδας/αποθετηρίου απαντήσεων
Share the story: